Η MARC χρησιμοποιεί τεχνολογίες αιχμής και τις πιο σύγχρονες μεθόδους στο χώρο των ερευνών αγοράς και δημοσκοπήσεων. Διαθέτει υπερσύγχρονο call center 30 θέσεων και ειδικά εξοπλισμένη αίθουσα για ποιοτικές έρευνες. Οι στατιστικές αναλύσεις γίνονται με το πρόγραμμα SPSS v.22
Οι ερευνητές της MARC έχουν εκπαιδευθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές της ESOMAR και διαθέτουν την απαραίτητη εμπειρία για την διεξαγωγή ερευνών ιδιαίτερων απαιτήσεων.
Προσωπικές συνεντεύξεις σε αντιπροσωπευτικά επιλεγμένα νοικοκυριά
Προσωπικές συνεντεύξεις σε επιλεγμένα σημεία, καταστήματα, εμπορικά κέντρα, υπηρεσίες, σημεία εκδηλώσεων, εκθέσεις, συνέδρια, on street, με εφραμογή ειδικών δειγματοληπτικών σχεδιασμών
Τηλεφωνικές συνεντεύξεις βάσει ηλεκρονικών ερωτηματολογίων (Computer Assisted Telephone Interview)
Συνδυασμός ποιοτικών και ποσοτικών μεθόδων για την διερεύνηση ειδικών κοινών και περιπτώσεων
Ποιοτική μέθοδος διερεύνησης αιτιών, απόψεων, σκέψεων, στάσεων, κινήτρων και συμπεριφοράς του κοινού.
Διερεύνηση σε βάθος των απόψεων με προσωπικές συνεντεύξεις ελεύθερης δόμησης.
Έρευνες μυστικών επισκέψεων σε καταστήματα για αξιολόγηση της αγοραστικής διαδικασίας, σε βασικά χαρακτηριστικά.
Σχεδιασμός ειδικών ερευνητικών εφαρμογών μέσω web.
Συλλογή και ανάλυση δευτερογενών στοιχείων.
Τεχνικές επιλογής στατιστικού δείγματος
Eιδική μεθοδολογία διεξαγωγής exit poll για την πρόβλεψη εκλογικών αποτελεσμάτων σε εθνικές και δημοτικές εκλογές
Eιδική μεθοδολογία μέτρησης outdoor και μετακινήσεων
Eιδική μεθοδολογία ελέγχου δικτύων διανομή